Általános Szerződési Feltételek

Jótállási és szavatossági feltételek:

  • A 151/2003 kormányrendelet alapján az az általunk forgalmazott tartós fogyasztási cikkek esetében a jótállás legalább 1 év, 

Az ettől esetlegesen eltérő gyártói jótállás külön kerül feltűntetésre. 

  • A termékek jótállási idejét a termék részletes leírásánál találhatod, valamint a jótállási jegyen, illetve a számlán a termék megnevezése mellett szintén olvasható.
  • A 19/2014. NGM rendelet alapján az általunk értékesített termékekre - azok rendeltetésszerű használata mellett - szavatosságot vállalunk, amennyiben az értékesített termék az értékesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban illetve a szavatossági feltételekben foglalt előírásoknak.
  • A 151/2003 Korm. rendelet illetve 19/2014 NGM rendelet alapján bejelentett jótállási igényt abban az esetben tudunk elfogadni, ha az eszköz használata rendeltetésszerűen történt. Nem rendeltetésű használatból eredő hiba, sérülés, különös tekintettel a fizikai sérülésekre és az eszköz módosítására, a jótállás elvesztését vonja maga után.

A szerződés  / megrendelés /

  • A szerződés nyelve : magyar.
  • A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik
  • A megkötött szerződést rendszerünk megrendelésként iktatja 
  • A megkötött, iktatott szerződés megrendelésként utólag hozzáférhető
  • A leadott megrendelés Fizetési kötelezettséggel jár!

ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSA

  • Az Ügyfélnek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Webáruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból a piros "X " feliratra kattintva, vagy a mennyiség változtatására, a " + " , vagy  " - "gomb használatával).

Vásárlástól való elállás:

  • A hazai szabályozás értelmében 14 nap áll rendelkezésre a vásárlástól való elállásra.
  • az elállási jog indoklás nélkül gyakorolható,
  • a fogyasztó az elállási jogát gyakorolhatja a nyilatkozat-minta útján vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával,
  • a fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja,
  • az elállási határidő a termék átvételekor kezdődik,
  • írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül,
  • a fogyasztónak a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia,
  • elállás esetén a vállalkozás legkésőbb 14 napon belül fizeti vissza a fogyasztó által kifizetett teljes összeget,
  • ha a fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás nem köteles megtéríteni

Mik a legfontosabb tudnivalók az elállással kapcsolatban?

  • A terméket olyan állapotban juttasd vissza hozzánk, ahogyan átvetted. Vigyázz rá, hogy a tartozékok se sérüljenek. Az eredeti csomagolás megléte nem követelmény.
  • A visszaérkezést/leadást követően ellenőrizzük a termék, a tartozékok állapotát és ha mindent rendben találtunk kérésed szerint visszatérítjük az árát.
  • Az elállási jogot kizárólag fogyasztók gyakorolhatják. Fogyasztónak minősülnek az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személyek.
  • Elállás esetén a visszaszállításról haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül Neked kell gondoskodnod, a visszaszállítás költségei téged terhelnek.
  • Felhívjuk figyelmedet, hogy elállás esetén a miskolci üzletünk címére kell visszajuttasd a terméket hiánytalan, eredeti, sérülésmentes állapotában.
  • A termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges beüzemelésen túli értékcsökkenésért Te felelsz, az a vételárból levonható, vagy az elállási igény megtagadható.
  • Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is
  • A 45/2014 Korm. Rendelet 25. § alapján : felhasználhatja az itt elérhető elállási nyilatkozat-mintát is:  https://www.pchost.hu/elallasi_nyilatkozat.docx

Az elállás a következőkre nem vonatkozik:

  • Bontott szoftverekre.
  • Nem rendeltetésszerűen használt, vagy sérült termékekre.
  • Bontott, használatba vett kellékanyagok (nyomtató patron, toner, stb.).
  • Szolgáltatások esetében.
    • Ide tartoznak a kiszállítás, szállítás biztosítás, gépösszeszerelés és egyedi szervizköltségek díjai.
  • Bármilyen értékcsökkenést okozó használatba vételre.

     Panaszkezelés:

  • A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt (üzletben) a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát:
  • személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben azt az Ügyfélnek átadja,
  • telefonon közölt szóbeli panasz esetén azt az Ügyfélnek legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozóan rendelkezések szerint jár el.
  • A telefonon közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató kötelezően egy egyedi azonosítószámmal látja el, ami a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot a Szolgáltató az Ügyféllel köteles közölni.
  • A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz az Ügyfélhez eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.
  • A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig megőrizni.

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

 

  • Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:
  • Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve a Szolgáltató üzletében elérhető. Az ide írt bejegyzésekre a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol.
  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A hatáskörrel és illetékességgel rendelkező hatóságok listája és elérhetőségei a  http://www.kormanyhivatal.hu/hu holnapon érhetők el.
  • Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.


Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Postacím: 3501 Miskolc, Pf. 376.
Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-090
E-mail: bekeltetes@bokik.hu
Honlap: www.bekeltetes.borsodmegye.hu

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu
A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el:

https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Az Ügyfél lakóhelye (tartózkodási helye) alapján a fenti linken elérhető békéltető testületekhez fordulhat a fogyasztói jogvita rendezése érdekében. Szolgáltató köteles a Békéltető testületi eljárásokban részt venni. Jelen pont értelmében együttműködésnek minősül a válaszirat küldése is.
 

Baranya Vármegye : https://bekeltetes.hu/tartalom/24/menu/15
7625 Pécs, Majorossy I. u. 36

Bács-Kiskun Vármegye : https://bekeltetes.hu/tartalom/401/menu/401
6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Békés Vármegye : https://bekeltetes.hu/tartalom/201/menu/201
5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegye: https://bekeltetes.hu/tartalom/601/menu/601
3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Budapest : https://bekeltetes.hu/tartalom/101/menu/101
1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
 

Csongrád-Csanád Vármegye : https://bekeltetes.hu/tartalom/701/menu/701
6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Fejér Vármegye : https://bekeltetes.hu/tartalom/301/menu/301
8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Győr-Moson-Sopron Vármegye: https://bekeltetes.hu/tartalom/801/menu/801
9021 Győr, Szent István út 10/a.

Hajdú-Bihar Vármegye: https://bekeltetes.hu/tartalom/901/menu/901
Székhely: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.


Heves Vármegye : https://bekeltetes.hu/tartalom/1001/menu/1001
3300 Eger, Hadnagy utca 6. földszint

Jász-Nagykun-Szolnok Vármegye : https://bekeltetes.hu/tartalom/1101/menu/1101
5000 Szolnok, Verseghy park. 8.

Komárom-Esztergom Vármegye : https://bekeltetes.hu/tartalom/1201/menu/1201
2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Nógrád Vármegye : https://bekeltetes.hu/tartalom/1301/menu/1301
3100 Salgótarján, Mártírok útja 4. fsz 14.

Pest Vármegye : https://bekeltetes.hu/tartalom/1501/menu/1501
1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV/2.

Somogy Vármegye : https://bekeltetes.hu/tartalom/1601/menu/1601
7400 Kaposvár, Anna u. 6.
 

Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegye : https://bekeltetes.hu/tartalom/1701/menu/1701
4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Tolna Vármegye : https://bekeltetes.hu/tartalom/1801/menu/1801
7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Vas Vármegye : https://bekeltetes.hu/tartalom/1901/menu/1901

9700 Szombathely, Rákóczi Ferenc u. 23.

Veszprém Vármegye: https://bekeltetes.hu/tartalom/2001/menu/2001
 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. Pf.: 220

Zala Vármegye : https://bekeltetes.hu/tartalom/501/menu/501
8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.

Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a következő linken elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján.

Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a linken elérhető online platformon a fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül. Így a fogyasztók, a távolságok ellenére egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat

  • A panaszkezelési mód magában foglalja a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 17/A. § (3)–(8) bekezdések által előírtakat. A fogyasztó panasza elutasítása esetén a lakóhelye szerinti kormányhivatalhoz fordulhat.
  • A fogyasztók a jelenleg hatályos jogszabályok alapján panaszukkal a kormányhivatalokhoz fordulhatnak, mint fogyasztóvédelmi hatósághoz.
  • Az egyes kormányhivatalok és azon belül a fogyasztóvédelmi feladatot ellátó szervezeti egység elérhetőségei a http://www.kormanyhivatal.hu/hu oldalon találhatóak.
  • Az illetékességet a fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet 2. §-a határozza meg.
  • Az illetékesség tekintetében elsősorban a fogyasztó lakóhelyét szükséges figyelembe venni. Mivel ez változó lehet, a tájékoztatás a  http://www.kormanyhivatal.hu/hu   internetes oldalon elérhető.

online vitarendezési platform

Tájékoztatjuk a tisztelt a fogyasztókat az online vitarendezési platform létezéséről.  Továbbá arról a lehetőségről, hogy az online vitarendezési platform felhasználható a vitáik rendezéséhez.

Az online vitarendezési platform:  https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

 

 

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a PC Host Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Fogyasztó és vállalkozás közötti - ingó dolognak minősülő áru adásvételére, digitális tartalom szolgáltatására vagy digitális szolgáltatások nyújtására irányuló - szerződés esetén Ön a kellékszavatossági jogai gyakorlása keretében a hibát a vállalkozás költségére maga nem javíthatja ki, illetve mással sem javíttathatja ki azt. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő  egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított egy éven belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a  PC Host Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított egy év eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

[Ha a vállalkozás jogszabály vagy szerződés alapján jótállásra köteles, az alábbi 3. pont beillesztése is szükséges a tájékoztatóba:]

3. Jótállás

Milyen esetben élhet a jótállás jogával?
A 151/2003. (IX, 22.) Korm. rendelet mellékletében meghatározott tartós
fogyasztási cikknek minősülő termék értékesítése esetén, az ilyen fogyasztási
cikk hibája esetén kizárólag a fogyasztónak minősülő megrendelő a vételár
függvényében
 10 000-100 000 forintig: az átvételtől vagy a vállalkozás általi üzembe
helyezéstől számított 1 éven belül
 100 001-250 000 forintig: az átvételtől vagy a vállalkozás általi üzembe
helyezéstől számított 2 éven belül
 250 001 forint felett: az átvételtől vagy a vállalkozás általi üzembe
helyezéstől számított 3 éven belül
jótállási igényt érvényesíthet.
Milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg a jótállás alapján?
Ön a tartós fogyasztási cikk hibája esetén a fenti határidőkön belül jótállási
igényt érvényesíthet a vállalkozással szemben, feltéve, ha fogyasztónak
minősül.
Amennyiben Ön a fogyasztási cikket az átadástól számított 6 hónapon túl
helyezteti üzembe, akkor az átadás napja lesz a jótállás kezdő időpontja.
Kijavítás esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás
napjától kezdve azzal az idővel, amíg a fogyasztó a cikket nem használhatta.
Jótállási igényét a Fogyasztó a kellékszavatosságnál rögzítettek szerint
érvényesítheti, azzal a kivétellel, hogy a tartós fogyasztási cikk hibája
esetében az átvételtől számított 3 munkanapon belül érvényesített csereigény
esetén a Kereskedő a terméket kicseréli, ha a meghibásodás a rendeltetésszerű
használatot akadályozza. Ezen túli bejelentés esetén ha a kijavítás/kicserélés
időtartama meghaladja a 15 napot, akkor a vállalkozás köteles tájékoztatni
Önt ennek várható időtartamáról. Ez a tájékoztatás az Ön előzetes
hozzájárulása esetén elektronikus úton, vagy a fogyasztó általi átvétel
igazolására alkalmas más módon történhet meg.
A Fogyasztó kijavítás iránti igényét a jótállási jegyen feltüntetett garanciális
szervíznél közvetlenül is érvényesítheti.
A vállalkozás a fogyasztási cikk cseréjére, ha pedig ez nem lehetséges, a
vételár visszafizetésére köteles:
 ha az első javítás során kiderül, hogy a cikk nem javítható, és a
fogyasztó másként nem rendelkezik;
 ha a jótállási időtartam alatt a cikk három javítás után ismét
meghibásodik, és a fogyasztó eltérően nem rendelkezik;
 ha a fogyasztó nem igényli a vételár leszállítását, és nem kíván javítást;
 ha a kijavításra az igény közlésétől számított 30 napig nem kerül sor.
A cserére, visszafizetésre 8 napon belül sort kell keríteni.
Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A Vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha
bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Ugyanazon hiba miatt
kellékszavatossági és jótállási igényt, ill. termékszavatossági és jótállási
igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesítheti.

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdések

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, valamint a Fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire.
A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

 

Szállítás:

Személyes átvétellel megrendelt termékek átvétele díjmentes a miskolci üzletünkben.

A futáros kiszállítással megrendelt termék esetében az általános kiszállítási idő 1-4 napig terjedhet. Egyes termékekre, például újdonságokra vagy nagy értékű tételekre előjegyzést veszünk fel. Ezek elérhetősége esetén a megrendelővel személyesen egyeztetünk.

A szállítási díj bruttó 2.400.- forint .

150 ezer forint feletti vásárláskor a szállítási költséget átvállaljuk!

Háztól-házig történő szállítási partnerünk a GLS: GLS - csomagkövetés


2024.03.28. Változások a kiszállításban :

Új szállítási lehetőség a GLS kiszállítás mellett:

  • Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.  - 5-10 munkanap
  • Háznál történő kézbesítés esetén, súly függetlenül :  bruttó 1990 Ft/db. - 5-10 munkanap

    A fizetési mód költsége: 690 Ft
  • A GLS futárszolgálattal történő kiszállítás díja változatlan. 

Az Általános Szerződési Feltételek ide kattintva letölthető, majd kinyomtatható:  https://www.pchost.hu/pchost_aszf_2024.pdf